En galgas liv!!

Vad ehnder?

Idagg har jag lysnat när liselått sjöng en kärläkssång för mig. Den gik såhär: ( Skrivet härr av liselått)
Mitt bröst det skriker av åtrå
Min tunga vill vara med din
En sagolik resa på årornas vind
Känner vi en våg av läängtan

Vi kommer komma tillsammans varenda gång
Med läten som aldrig har hörts för...... x10

Det var det
som hon kunde, hadde glömt bårt rästen.

Anna lisa stumarsle var sjuck idagg, och kunde då inte blågga. Kyrra på dig anki.

Idag så svävvade bocken i fönstret,

Daggens dcikt :
När strumplässten spruckit på fotten
Jag skrek ut et ajj
När jag av tåggets avgasrör får sotten
Jag vill ha PAYY. bAKA



368039-21

Agnus grajj



SAKNAR SINNNGING BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
lOVE DEM
Sing får de
får de
får de
honey

siiiiiing dunk
368039-20




/ XÅXÅ gåsig JanneK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0