faaan

Nu harr jag barra 6500 lässare.. ååååh..


FEEST snarrt..
Plannerrar..
-Vodcka
-Äplen
-Strap on
-Gräde
-Godis
-Vassar på ett bård
-Nejj


IDag harr det inte varigt en bra dagg. Mussen försvan ut genom svannen. Gris ****'****.
Sanntanna is mu nuuuw fejvraite..!! Love himm/herr.

Marrriiiaaah Mariiaaaaaaaaaah(Mariiah(mariah(mariah(mariah)(rap)

Yo in the nam of ko
jippi kaaaajeee moderfucka


Mamma smurra var härr idag och rackade bennen. Hårigt , måsste ta damsugaren hit igen.. Berit dååå..


Daggens Dcikt
Närr jag hopet flög mot skynn
Flög jag enda til bynn
Närr grässets strå vajjade
Jag gik ut i skoggen och bajjade!
Då kom en björrn ock sa:
"Ta bårt dett!"

KLÅKRENT!!!

image36

image37


image38

tAA BÅRT DETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: noelia

Du är inte seriös med stavningen antar jag.

2008-04-22 @ 22:29:16
URL: http://www.noelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0