Strapp Ån Me;)

duuududududuuuuuuududududududuuuuuududududuuuudududududuuuuuuu! Jeppardy!

 En ängel viskade i mit öra: Skitt i trädet som blokar vägen. Annars ballar man urr.. Mjaa


Harr skrivit ett låt idagg!
Den går så härr:

Strap Ån Strap Ån
I niid my Strap Ån
If yu wanna hav a najs tajm give me maj Strap Ån
Strap Ån Strap Ån
I niid my Strap Ån
And Babi yu kan putt it Ån!!!
Babi yu kan putt it Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååån dunk!!!!!!!


Härligt! Hör av er om ni vil att jag ska skunga den för er bebbis. Myys.

Idag hörde jag liselått stönna genom vägen. Vem där undradde jag!!!!!!!! Ingen sa hon. Så jag släpte en mök och gick och la mig i en vått säng, gjord av ägkartong.

Statojls VD hörde av sig idag, han sa at min biLl var trassig och stårr på hans laggård. Fyla? EHHHJOO!!


Daggens Dcikt:

När sollen sken på mit blånda ben
Och strök katen över hanns panna
Ja genom hans ögga såg ett sken
Som alldrig komer att stana
När kafet seddan runnit ijenom
Svävar en mök förrbi
Då gik jag och la mi och sa
KOM OCH TA MIG
Men ingen kom.

Avv agnus på sykakuten den 3 appril

image23image24image25







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0