Tåsuggarn!

Nu ärr det daggs!!!!!!!!!!
Vi harr draggit en vinare!!!
Vinaren är CB!!!! wohooo!
Jag skikar skorna så fårt som mjölit.
Räta svarret var - 1 En tå med hår från en gråsuga!
Lätt tävling. helt klarrt.

Jag käner en mök från värrandan , kann det vara ungjävelns hunda-nus?


Idagg såg jag en kråssad vinnflasska. Jag tror att denn tilhördee Agnussssssss. Jävla fylliss. Dett varr snor å vax på den. Men vad görr man när grisen springeer upp och nerr? Mann skiteeeeer utanförr planshen.

Ana lisa my lovvergörl, Giv mi love.

JAAAAAAAA VIIIIIIL KÄÄÄÄÄÄNNNA ATT JAG LEVVER .


Daggens dcikt.
Jag dannsade i månnskennet
släppte jag stålsbennet
Men inte vicken danns som hälst
Utan en dans med denn som varr frälst
Det var inte vicket stålsbenn som hälst
Det var mittt tredje benn.


av ; Kungabarren



image31




DAGGENS aoutfitt
 image33

image32



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0