Rävenharstuckit! *

Idag har jag sett två idioter. En hette Pär-Kukle och den andra Sara-Stefan! Dåm var jättefalska mot mij!! Venus snurrar faktiskt upp och ner.


Imorse hittade jag en gammalt ben som min moster gnagat på och skickade på posten. Snällt. Det är  lite av en tradition varje år!! Gött och surt var det! Ta bort insäkterna så löse allt si ! Det får man taaaa!!


Jag såg Agnus band på plattan idag. FAN VILKET DRAG. även fast det bara var jag som dansade. I lav juo bäjby boj! My tru fränd!

Brittny spärs, ta dig i rumpän!!!!! Varför är det laktosintolerantas fel att du knarkar?


Plastbananer seglade förbi norrbotten igår. Undra varför.


JAG AVLUSTAR MED EN DICKT!

Ankan flöjt förbi.
Förbi flöjt ankan.
Flöjt ankan förbi.
Vem flöjt först?


Fin dikct av min kära vänn AGNUS! My lav. Nedanför ser ni en splening ifrån JULAS! Agnus är tyvärr inte mäd..

image11image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0