SOMEBODY STOP ME!

Tänk dig att du bli våldtagen en midvinter natt. Du plockar upp pepparsprayen i anfallets stund. Du märker att den är slut och utbrister :"DET FÅR MAN TA!", och drar upp kjolen och sätter igång.


fAAAAARZAN FY FÄN.

Liselott min trisslott (värd ungefär 5 kronor), jag gillar ej att du har på dig din kjol med fjädrar. Den kjolen påminner mig om när min mor sket ut en kakadua, död. Det var inte kul att gräva i avföringen. Huh, stackars mors anal.


jag önskar mig en tatuering gjord av spott. I form av en dunkudde. Mysigt va? Kommentera gärna bebisar.



ÅÅÅÅH singin bii var ikväll... Fy fan vad jag njöt. alla var så himla duktiga. WOW!  Speciellt dansarna. Tänk om man kunde göra såna steg. ÅÅh.. riktigt avanserat!! in my hart.


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0