Bengan kan ta sig i röven!

Hej.

Idag har jag studsat på en struts av plast. Asroligt om man jämför med min moster!
Jag har även cyklat till jobbet. Får ju tänka på miljön. Som för övrigt kan ta sig i röven så att säga.

Liselott skilde sig idag, äntligen har jag chans att få henne! Yes, Bengan kan ta sig i röven så att säga. Nu är det bara vi två som gäller. We vill sajl too the muun togetter. >3


Vänta, nu kallar katten på mig. Måste springa fast jag kommer snart. Stanna kvar.

Nu är jag tillbaka. Tack för att ni väntade. tank yu! Katten hade ont i magen. Var tvungen att städa efter henne. Lilla Majsan, vad ska det bli av dig? 18 år och allt.

Nej nu ska jag ta mig en hutt. Ha det bra så att säga.

Hej hej. Jag avslutar med en dikt.

Jag önskar djuren en väg
som aldrig leder bort
som aldrig leder tillbaka
Wat to do vid a boy vid a nooose jobb.?
Glad annorlunda *****

image3

Idag hände det en oycka. Det var inte mitt fel. Min mamma i utlandet har klantat sig lite med rullskridskorna,

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en mysig kväll! Kram Felicia :)

2008-01-10 @ 17:07:26
URL: http://COKE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0