Kära mor. / Kapitel 2

Det känns som igår. Men det är idag. Vad händer med världen? Ska denna råtta få smita förbi?
Det diskuterade jag med min favoritfilosof Agnus som bor vid knutasgränden. Han är nämligen hemlös, eller som han kallar det  "på foten ger jag min stil".  Jag tänkte sätta in en bild på honom sen. I lajk yu my frend.

IDag såg jag en hare som hoppade på ett ben. Jag dopte den till jesus! Fint.


Remmar remmar... Fångar Fångar.. Vad ska det bli av dem?

"Min Mikael har ingen grop i hakan!" (Handen bestämt uppe i luften )

Jag hoppas att mina trogna läsare fortsätter följa mig! Ni lever inom mig.


"Svinet Sket.
Svinets Sken
Svinens Långa Ben."

Citerat av Agnus (Den store) Baby boj.



image4


MVH JANNE K! YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0