Vem vet vart grisen sprang?

Vet ni det? thenn kall my!
Idag har det varit lugnt som vanligt på jobbet, tunnorna blev riktigt rena av soprensningen. Fick tillåmed dricks (ca. 5:-)
Känner för en bit choklad, som min själis på outi. Gosch aj luve ja!
Liselott var här nyss fortsätter snart, ska bara knäppa brallorna...*blink blink*

Sådär, nu är jag tebaka. Imorgon ska ja baka en kaka i gärsgår'n som Liselott tipsade mig om..


Felicia my frend tank yu för att du kommentade min lilla bok..all eder till dig!!
Har fått hem lurven idag. Han är fin, nufsar mig i skrevet, men det får man ta mi fan stå ut med.. Morsan var på lilla bältdjurets begravning idag, på den australienska kyrkågår'n för bortsprungna djur i utlandet. Äntligen får han vila i frid. RIP 4ever

måste gå potatisen kallar (kallnar, kalla det vad fan ni vill) ännu ett utdrag ur min vardag

pusss på alla i graven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0