En gång i granen.

Matten har fastnat i tandstälningen! FANN!!!
Men vad görr man? Behöver man en bok till försäckringen eller ett avgasrör?


Idag bestemde jag och Agnuss på Sykakuten att vi skule räsa I eropa.
Vi ska åcka till grönland eftersom Mama sa att det var finnt där och behaggligt.  Men vad görr man med sälen på rygen när isbjörnen jagar en? Slännger av dän?
image19

Harr even snokat runt i agnus telt idag! Hitade en svärdfissk. LEVANDES!! och ett korrt. KOLLA SNYGGINNG! APSNYGG! Taget 72
image18


Daggens Dickt

I agnus tällt jag gick
en smäll på näsan jag fik
bloddet det bara rann
rätt ut i sandn
en ölburk jag seddan drak ur
plöstligt kom en rengnskurr
'



Ballen värker såm en blåslagen bale. Fan. Tak för den du liselott! iNTE visste jag att du och din syster varr så licka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0