ni kommer inte att tro det!

Hallå hallå i västgöta röv som Våran Vän Agnuss brukar säga!
Jag heter då Anne-Lisa S och tänkte gästblogga här idag.

Jag känner janne genom en kär romans vi hade när svängarna hade sin färd genom dalarnas grund. Vad hände tänkte jag och satt på den rosa stubben. Är det någon som har något svar?


Har ni hört talas om gallionens förmåga att dra pigsvinet bakåt genom gråsuggans suck. Nej, jag tror inte det. Men låt mig få upplysa dig om att ungarna genom livmodernas öppning, aldrig kommer att förslutas i en krets.

Jag älskar janne som om han var min käraste 4-ever. Men han valde liselotte istället. Jag blev ju väldigt ledsen när han berättade det för första gången. Jag gik igenom hans tofflor och hittade hennes. Vad händer med världen tänkte jag, tog upp hans skägg från golvet och gned det runt munnen.

Varför åker alltid grisen upp och ner istället för runt? *tårar i stjärten*

Jag säger som jag ALLTID sagt efter en avslutad kärleksnästesbal:

*efter en älskad hjärtevän får man en påsättande stjärtevän*

Stämmer inte det?

Åh:(


här kommer en bild från italien.. synd att jag inte fick vara med på bilden bara.. jaja.. jafar var jättetrevlig och go!


image16



/ALS Animations - 7up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0