WATTS RONG!?!?!?! mamam

En depig dag idag. Jag är sjuk.
Kunde inte gå till jobbet idag för att min lilltå hade flunsan. Fan, missade mötet om korvkalasmolnet. :(
Alltså vad gör räven i grottan när den inte kan ta sig ut? Han skiter i det och lägger sig ner och deppar. Som jag.

Liselott kom förbi idag med Bengan idag. Jag fick en chok. Men dom skulle barra hämta grannen hos mig. Luktar as här. Lisselott fes. Dållig i maggen. Löst. Jag torkade. Bengan snorade. Fann.

Lägg in backen då!!! Skrek Hitler när Eva sköt hunden i billen. Sen dog han.

En disckt.
När regnet strillade
sjöng jag
när regnet strillade
sköt jag
när regnet strillade
njöt jag
Nu är jag död.

Av Agnuss den treddej.


Jag känner mig plöstligt träffad av blixten genom avgasernas riksförbund.


image17

Kommentarer
Postat av: Liselotte

älskar dig

2008-03-12 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0